5 Klasse

23.03.2022 Wiederholung. Die Kleidung.

https://www.liveworksheets.com/ik1308835qv







16.03.2022 Wiederholung. Die Familie und Verwandten.






5- А, Б, Д - 13.11.2020
Thema: Wie ist deine Adresse?
Klassenarbeit:
1. LB S. 38 Üb.2 вивчити числівники 
2. LB S. 41 Üb. 1,2  читати та перекладати
3. Вивчити присвійні займенники.
4. LB S. 42 Üb. 5 вставити присвійні займеники
5. AB S. 29 Üb. 1,2,3 - письмово
Hausarbeit:
1. AB S. 30 Üb. 4,5 письмово
2.  Виконати онлайн завдання, натисніть  
Finish", вкажіть своє справжнє прізвище, ім'я, клас та виберіть "Send

5-Б - 11.11.2020
Thema: Wie alt sind die Leute? Скільки років цим людям?
Klassenarbeit:
1. LB S.38 Üb. 1 - послухай аудіо та повтори
2. LB S. 38 Üb.2 вивчити числівники 
КІЛЬКІСНІ ЧИСЛІВНИКИ ВІД 20 ДО 99
Десятки (20—90) утворюються таким чином:
2 — zwei  - 20 — zwan-zig 
3 — drei - 30 — drei-ßig 
4 — vier  - 40 — vier-zig 
5 — fünf - 50 — fünf-zig 
6 — sechs - 60 — sech-zig
7 — sieben - 70 — sieb-zig
8 — acht - 80 — acht-zig
9 — neun - 90 — neun-zig
Коли називаються не круглі числівники, то спочатку називаються одиниці, а потім десятки, і ці назви поєднуються за допомогою сполучника «und», при цьому вони пишуться на письмі разом, напр.: 21 — einundzwanzig, 64 — vier
3. AB S. 28 Üb. 1,2 письмово
Hausarbeit:
1. AB S. 28 Üb. 5 письмово
2.  Виконати онлайн завдання, натисніть  
Finish", вкажіть своє справжнє прізвище, ім'я, клас та виберіть "Send

5-Є -11.11.2020
Thema: Wie ist deine Adresse?
Klassenarbeit:
1. LB S. 38 Üb.2 вивчити числівники 
2. LB S. 41 Üb. 1,2  читати та перекладати
3. Вивчити присвійні займенники.
4. LB S. 42 Üb. 5 вставити присвійні займеники
5. AB S. 29 Üb. 1,2,3 - письмово
Hausarbeit:
1. AB S. 30 Üb. 4,5 письмово
2.  Виконати онлайн завдання, натисніть  
Finish", вкажіть своє справжнє прізвище, ім'я, клас та виберіть "Send

5-Д - 11.11.2020
Ольга Мельник приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 5-Д Німецька мова
Время: 11 ноя 2020 02:00 PM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/77685344269?pwd=bkRCcHFLNU0wNHo0UG83YWltQVJkZz09
Идентификатор конференции: 776 8534 4269
Код доступа: 2Nf5Xm

5-А - 11.11.2020
Ольга Мельник приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 5-А Німецька мова
Время: 11 ноя 2020 04:30 PM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/78970633257?pwd=TFZGRHREQTNaQlRjSko0Q1oyUk5lQT09
Идентификатор конференции: 789 7063 3257
Код доступа: 1SnxDe

5 - Є - 09.11.2020
Thema: Wie alt sind die Leute? Скільки років цим людям?
Ольга Мельник приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Німецька мова 5-Є
Время: 9 ноя 2020 03:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/78286913977?pwd=YTczdHZYaWIxY0lnNklHY3h6S3ZrUT09

Идентификатор конференции: 782 8691 3977
Код доступа: 8CfR6f


5 - Д -06.11.2020
Klassenarbeit:
Ольга Мельник приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Німецька мова 5-Д
Время: 6 ноя 2020 03:30 PM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/74287524264?pwd=QUQ1UThJTnppcEZKbSs4WGtOUEx5UT09
Идентификатор конференции: 742 8752 4264
Код доступа: 0Tkegp
Hausarbeit:
1. LB S. 30, 33 вичити слова на тему сім'я.

5 - Б - 06.11.2020
Klassenarbeit:
Ольга Мельник приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Німецька мова 6.11. 5-Б
Время: 4 ноя 2020 04:00 PM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/77749670703?pwd=N0MyMXE0R1NjQUczQ2JRNXBxK3pzUT09
Идентификатор конференции: 777 4967 0703
Код доступа: 7WdQ0d
Hausarbeit:
1. LB S. 30, 33 вичити слова на тему сім'я.

5 - A - 06.11.2020
Klassenarbeit:
Ольга Мельник приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Німецька мова 5-А
Время: 6 ноя 2020 02:55 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/73620678166?pwd=U2JNVEUvTnpsR0Nvc3QwVHJRUys1UT09
Идентификатор конференции: 736 2067 8166
Код доступа: 0ptGEb
Hausarbeit:
1. LB S. 30, 33 вичити слова на тему сім'я.

5 -А, Б, Д - 04.11.2020
Тема: Welche Verwandten hast du? Які рідні в тебе є?
Klassenarbeit:
1. Повторити слова до теми " Моя родина".
2.  LB S. 35 Üb. 1 - читати
3. LB S. 35 Üb. 2 - читати та перекладати
4. Вивчити дієслово haben - мити


5. LB S. 35 Üb. 3 - доповнити речення дієсловом haben письмово.
Hausarbeit:
1. AB S. 26 Üb. 2 письмово


5 - Є - 04.11.2020
Тема: Welche Verwandten hast du? Які рідні в тебе є?
Klassenarbeit:
1. Повторити слова до теми " Моя родина".
2.  LB S. 36 Üb. 4 - читати та перекладати
3. Вивчити знахідний відмінок Akkusativ.
ЗНАХІДНИЙ ВІДМІНОК ІМЕННИКІВ
Крім називного  у німецькій мові є також знахідний (Akkusativ). Він відповідає на запитання «Wen?» (Кого?), «Was?» (Що?), «Wohin?» (Куди?). Артиклі в цьому відмінку мають такі форми:
4. LB S.36 Üb. 5 письмово
5. LB S.37 Üb. 6 послухай аудіо та познач правильні відповіді.
Hausarbeit:
1. AB S. 26 Üb. 3 письмово
2. AB S. 27 Üb. 5,6 письмово

5 - Є - 02.11.2020
Тема: Welche Verwandten hast du? Які рідні в тебе є?
Klassenarbeit:
1. Повторити слова до теми " Моя родина".
2.  LB S. 35 Üb. 1 - читати
3. LB S. 35 Üb. 2 - читати та перекладати
4. Вивчити дієслово haben - мити


5. LB S. 35 Üb. 3 - доповнити речення дієсловом haben письмово.
Hausarbeit:
1. AB S. 26 Üb. 2 письмово


5-Є - 28.10.2020
Тема: Meine Verwandten. Мої рідні.
Klassenarbeit:
1. LB S. 33 - записати слова в словник та вивчити. (Слова вчити з артиклями !!!)
die Tante - тітка
der Onkel - дядько
die Tochter - дочка
der Sohn - син
die Cousine - двоюрідна сестра
der Cousin - двоюрідний  брат
das Kind - дитина
die Kinder  - діти
die Verwandten - родичі
2. LB S. 33 Üb. 1 - послухай  аудіо та повтори
3. LB S. 33 Üb.3 - читати та перекладати текст
4. LB S. 34 Üb.4 - доповнити речення усно
5. LB S. 34 Üb.5 - послухай аудіо та доповнити текст письмово.
Hausarbeit:
1.AB S. 24-25 Üb.1,2,6 письмово
2. Виконати онлайн завдання , натисніть  
Finish", вкажіть своє справжнє прізвище, ім'я, клас та виберіть "Send

5-А, 5-Б, 5-Д - 28.10.2020
Тема: Meine Familie. Моя родина.
Klassenarbeit:
1. LB S. 30 - записати слова в словник та вивчити. (Слова вчити з артиклями !!!)
1) die Familie  - сім'я
2)die Eltern - батьки
3)die Mutter - мати
4)der Vater - батько
5) die Oma - бабуся 
6)der Opa - дідусь
7) die Schwester - сестра
8) der Bruder - брат
9) die Großeltern - дідусь та бабуся
10)  die Geschwister -брат, сестра.
2. LB S. 30 Üb. 1 - послухай  аудіо та повтори
3. LB S. 30-31 Üb.2 -читати та перекладати текст
4. LB S. 31 Üb. 4, 5 - письмово
Зверніть увагу, що присвійний займенник "мій" в німецькій мові має дві форми mein/meineMein - використовується для чоловічого та середнього родів; meine - для жіночого роду та іменників в множині. Наприклад: mein Vater - мій батько (чоловічий рід); meine Mutter - моя мама (жіночий рід); meine Eltern - мої батьки (множина).

5. LB S. 32 - повторити особові займенники 
Hausarbeit:
1. AB S. 22-23 Üb. 1,3,5 письмово
2.  Виконати онлайн завдання , натисніть  
Finish", вкажіть своє справжнє прізвище, ім'я, клас та виберіть "Send



5-Є - 26.10.2020
Тема: Meine Familie. Моя родина.
Klassenarbeit:
1. LB S. 30 - записати слова в словник та вивчити. (Слова вчити з артиклями !!!)
1) die Familie  - сім'я
2)die Eltern - батьки
3)die Mutter - мати
4)der Vater - батько
5) die Oma - бабуся 
6)der Opa - дідусь
7) die Schwester - сестра
8) der Bruder - брат
9) die Großeltern - дідусь та бабуся
10)  die Geschwister -брат, сестра.
2. LB S. 30 Üb. 1 - послухай  аудіо та повтори
3. LB S. 30-31 Üb.2 -читати та перекладати текст
4. LB S. 31 Üb. 4, 5 - письмово
Зверніть увагу, що присвійний займенник "мій" в німецькій мові має дві форми mein/meine. Mein - використовується для чоловічого та середнього родів; meine - для жіночого роду та іменників в множині. Наприклад: mein Vater - мій батько (чоловічий рід); meine Mutter - моя мама (жіночий рід); meine Eltern - мої батьки (множина).

5. LB S. 32 - повторити особові займенники 
Hausarbeit:
1. AB S. 22-23 Üb. 1,3,5 письмово
2.  Виконати онлайн завдання , натисніть  
" Finish", вкажіть своє справжнє прізвище, ім'я, клас та виберіть "Send










5-Є - 12.10.2020
Тема: Wir kennen das ganze ABC. Ми знаємо весь алфавіт.
1. S. 26 Ub.1 послухай аудіо та повтори
2. S. 26 Ub. 2  послухай аудіо та повтори
3. S. 26 Ub. 3 вивчити алфавіт.

Hausarbeit:
1. AB ( Робочий зошит ) S. 18,19  Ub. 1,2,3,4


5-Є - 07.10. 2020
Тема: Wir kennen das ganze ABC. Ми знаємо весь алфавіт.
1. S. 26 Ub.1 послухай аудіо та повтори
2. S. 26 Ub. 2  послухай аудіо та повтори
3. S. 26 Ub. 3 вивчити алфавіт.

Hausarbeit:
1. AB ( Робочий зошит ) S. 18,19  Ub. 1,2,3,4

5-Є - 05.10. 2020
Тема: Stimmt das? Це правильно?
1. Повторити вивчені фрази: Hallo, guten Morgen, guten Tag, guten Abend, gute Nacht, Auf Wiedersehen, Tschüs. 
Wie heißt du? Ich heiße... .
Wie ist dein Name? Mein Name ist .... .
Wie geht es dir? Gut, Schlecht, Prima.
Sehr angenehm! Freut mich.
2. S. 24 Ub. 1 -  Прослухай аудіо та повтори.
3. Вивчити граматичний матеріал.
 ЗАПЕРЕЧЕННЯ «NICHT» ТА «KEIN/KEINE» 
Для заперечення вживається «nicht» або «kein/keine».
 Якщо заперечується дієслово, то вживається заперечення «nicht». Воно знаходиться при цьому в кінці речення, напр.: Das stimmt nicht.
Якщо заперечується прикметник, прислівник, займенник, то також вживається заперечення «nicht». Воно знаходиться перед тим словом, яке заперечується, напр.: Das ist nicht richtig. 
Якщо ж заперечення відноситься до іменника, то тоді вживаються заперечні займенники. Перед іменниками чоловічого та середнього роду в називному відмінку вживається займенник «kein», а перед іменниками жіночого роду та множини — займенник «keine», напр.: Das ist keine CD/kein Buch.
4. S. 24 Ub. 3 - читати
5. S. 24 Ub. 4 - Послухай аудіо та дай відповіді на запитання.
Hausarbeit:
1. AB( Робочий зошит) S. 16,17 Ub. 1,2,4,5,7 


5-Є -30.09.2020
Тема: Bist du Tima? Ти - Тіна
1. Повторити вивчені фрази: Hallo, guten Morgen, guten Tag, guten Abend, gute Nacht, Auf Wiedersehen, Tschüs. 
Wie heißt du? Ich heiße... .
Wie ist dein Name? Mein Name ist .... .
Wie geht es dir? Gut, Schlecht, Prima.
Sehr angenehm! Freut mich.
2. Вивчити дієслово sein та особові займенники
Особові займенники у німецькій мові мають такі форми:
я — ich ми — wir
ти — du ви — ihr
він — er вони — sie
вона — sie Ви — Sie
воно — es
Слід звернути увагу на те, що у німецькій мові, на відміну від англійської,
при звертанні до однієї особи може використовуватися форма «du» (ти) або
ввічлива форма «Sie» (Ви). Коли звертаються до кількох осіб — однолітків,
дітей, друзів (тобто в однині при звертанні до кожного вживають займенник
«du»), у множині відповідно вживають займенник «ihr» (тобто «ihr» — це
багато «du»). Якщо ж, спілкуючись з однією особою, старшою за віком,
в офіційній обстановці використовують форму ввічливого звертання «Sie», то
і при звертанні до кількох осіб в такій ситуації також вживається займенник
«Sie» (тобто багато «Sie» — це також «Sie»).
Дієслова «sein» (бути) та «haben» (мати) дієвідмінюються у теперішньому часі
таким чином:

ich  bin
du bist
 er/sie/es    ist
 wir   sind
ihr  seid
sie/Sie  sind

3. Робочий зошит ст. 10 впр. 5 письмово
4. Підручник ст. 20 впр. 3 вивчити цифри








5-Б - 23.09
Тема: Was ist das? Що це?
Stunde 5. Klassenarbeit:
1. Повторити вивчені фрази: Hallo, guten Morgen, guten Tag, guten Abend, gute Nacht, Auf Wiedersehen, Tschüs. 
Wie heißt du? Ich heiße... .
Wie ist dein Name? Mein Name ist .... .
Wie geht es dir? Gut, Schlecht, Prima.
Sehr angenehm! Freut mich!
2. Вивчити фразу Was  ist das ? Das ist ..... . Das sind ... .  ( Що це ? Це є .....) Das ist - використовується для однини,  Das sind - для множини.
3.  S. 16, Üb. 1, 2 читати
4Вивчити артиклі: 
Німецькі іменники, як і українські, належать до певного роду: чоловічого, жіночого або середнього — і вживаються в однині або множині. Визначити рід іменників можна за допомогою артиклів.
 Іменники чоловічого роду мають означений артикль «der», жіночого — «die», середнього — «das», множини для всіх родів — «die». 
Але часто в українській і німецькій мовах рід не збігається, тому іменники необхідно вчити з артиклями. Окрім означених артиклів «der», «die», «das», у німецькій мові в однині є й неозначені — «ein», «eine». Форми артиклів: der — ein das — ein die — eine .
Коли ми вперше називаємо іменник, ми ставимо перед ним неозначений артикль, а називаючи слово повторно, уживаємо означений артикль. Das ist eine Maus. Die Maus ist da. 

5. S. 17, Üb. 3 письмово
Hausarbeit:
1. AB ( Робочий зошит) S. 8, 9 Üb. 2, 4, 6 - письмово
2. Вивчити слова:
das Buch - книга
das Haus - будинок
die Rose - троянда
der Hund - собака
der Computer - комп'ютер 
die Sonne - сонце
der Ochse - бик
der Hase - заєць 
die Maus - миша

5- Є -  23.09
Тема: Was ist das? Що це?
Stunde 5. Klassenarbeit:
1. Повторити вивчені фрази: Hallo, guten Morgen, guten Tag, guten Abend, gute Nacht, Auf Wiedersehen, Tschüs. 
Wie heißt du? Ich heiße... .
Wie ist dein Name? Mein Name ist .... .
Wie geht es dir? Gut, Schlecht, Prima.
Sehr angenehm! Freut mich!
2. Вивчити фразу Was  ist das ? Das ist ..... . Das sind ... .  ( Що це ? Це є .....) Das ist - використовується для однини,  Das sind - для множини.
3.  S. 16, Üb. 1, 2 читати
4Вивчити артиклі: 
Німецькі іменники, як і українські, належать до певного роду: чоловічого, жіночого або середнього — і вживаються в однині або множині. Визначити рід іменників можна за допомогою артиклів.
 Іменники чоловічого роду мають означений артикль «der», жіночого — «die», середнього — «das», множини для всіх родів — «die». 
Але часто в українській і німецькій мовах рід не збігається, тому іменники необхідно вчити з артиклями. Окрім означених артиклів «der», «die», «das», у німецькій мові в однині є й неозначені — «ein», «eine». Форми артиклів: der — ein das — ein die — eine .
Коли ми вперше називаємо іменник, ми ставимо перед ним неозначений артикль, а називаючи слово повторно, уживаємо означений артикль. Das ist eine Maus. Die Maus ist da. 

5. S. 17, Üb. 3 письмово
Hausarbeit:
1. AB ( Робочий зошит) S. 8, 9 Üb. 2, 4, 6 - письмово
2. Вивчити слова:
das Buch - книга
das Haus - будинок
die Rose - троянда
der Hund - собака
der Computer - комп'ютер 
die Sonne - сонце
der Ochse - бик
der Hase - заєць 
die Maus - миша

5-А - 23.09
Тема: Was ist das? Що це?
Stunde 5. Klassenarbeit:
1. Повторити вивчені фрази: Hallo, guten Morgen, guten Tag, guten Abend, gute Nacht, Auf Wiedersehen, Tschüs. 
Wie heißt du? Ich heiße... .
Wie ist dein Name? Mein Name ist .... .
Wie geht es dir? Gut, Schlecht, Prima.
Sehr angenehm! Freut mich!
2. Вивчити фразу Was  ist das ? Das ist ..... . Das sind ... .  ( Що це ? Це є .....) Das ist - використовується для однини,  Das sind - для множини.
3. S. 16, Üb. 1, 2 читати
4. Повторити вживання артиклів: 
Німецькі іменники, як і українські, належать до певного роду: чоловічого, жіночого або середнього — і вживаються в однині або множині. Визначити рід іменників можна за допомогою артиклів.
 Іменники чоловічого роду мають означений артикль «der», жіночого — «die», середнього — «das», множини для всіх родів — «die». 
Але часто в українській і німецькій мовах рід не збігається, тому іменники необхідно вчити з артиклями. Окрім означених артиклів «der», «die», «das», у німецькій мові в однині є й неозначені — «ein», «eine». Форми артиклів: der — ein das — ein die — eine .
Коли ми вперше називаємо іменник, ми ставимо перед ним неозначений артикль, а називаючи слово повторно, уживаємо означений артикль. Das ist eine Maus. Die Maus ist da. 
5. S. 17, Üb. 3 письмово
Hausarbeit:
1. AB ( Робочий зошит) S. 9 Üb. 4, 6 - письмово
2. Вивчити слова:
das Buch - книга
das Haus - будинок
die Rose - троянда
der Hund - собака
der Computer - комп'ютер 
die Sonne - сонце
der Ochse - бик
der Hase - заєць 
die Maus - миша

5 -Д - 23.09
Тема: Was ist das? Що це?
Stunde 5. Klassenarbeit:
1. Повторити вивчені фрази: Hallo, guten Morgen, guten Tag, guten Abend, gute Nacht, Auf Wiedersehen, Tschüs. 
Wie heißt du? Ich heiße... .
Wie ist dein Name? Mein Name ist .... .
Wie geht es dir? Gut, Schlecht, Prima.
Sehr angenehm! Freut mich!
2. Вивчити фразу Was  ist das ? Das ist ..... . Das sind ... .  ( Що це ? Це є .....) Das ist - використовується для однини,  Das sind - для множини.
3. Послухай та повтори:S. 16, Üb. 1

4. S. Üb. 2 послухай, повтори та спробуй почитати. 
5. Вивчити артиклі: 
Німецькі іменники, як і українські, належать до певного роду: чоловічого, жіночого або середнього — і вживаються в однині або множині. Визначити рід іменників можна за допомогою артиклів.
 Іменники чоловічого роду мають означений артикль «der», жіночого — «die», середнього — «das», множини для всіх родів — «die». 
Але часто в українській і німецькій мовах рід не збігається, тому іменники необхідно вчити з артиклями. Окрім означених артиклів «der», «die», «das», у німецькій мові в однині є й неозначені — «ein», «eine». Форми артиклів: der — ein das — ein die — eine .
Коли ми вперше називаємо іменник, ми ставимо перед ним неозначений артикль, а називаючи слово повторно, уживаємо означений артикль. Das ist eine Maus. Die Maus ist da. 

Hausarbeit:
1. AB ( Робочий зошит) S. 8 Üb. 1, 2 - письмово
2. AB ( Робочий зошит) S. 9Üb. 4, 6 - письмово

5-Є - 21.09
Тема: Was ist das? Що це?
Stunde 5. Klassenarbeit:
1. Повторити вивчені фрази: Hallo, guten Morgen, guten Tag, guten Abend, gute Nacht, Auf Wiedersehen, Tschüs. 
Wie heißt du? Ich heiße... .
Wie ist dein Name? Mein Name ist .... .
Wie geht es dir? Gut, Schlecht, Prima.
Sehr angenehm! Freut mich!
2. Вивчити фразу Was  ist das ? Das ist ..... . Das sind ... .  ( Що це ? Це є .....) Das ist - використовується для однини,  Das sind - для множини.
3. Послухай та повтори:S. 16, Üb. 1

4. S. Üb. 2 послухай, повтори та спробуй почитати.
Hausarbeit:
1. AB S. 8 Üb. 1 - письмово


5-Б , 5-Є - 16.09
Тема: Хто це ? 
Stunde 4. Klassenarbeit:
1. Повторити вивчені фрази: Hallo, guten Morgen, guten Tag, guten Abend, gute Nacht, Auf Wiedersehen, Tschüs. 
Wie heißt du? Ich heiße... .
Wie ist dein Name? Mein Name ist .... .
Wie geht es dir? Gut, Schlecht, Prima.
Sehr angenehm! Freut mich!
2. Вивчити фразу Wer ist das ? Das ist ..... . Das sind ... .  ( Хто це ? Це .....) Das ist - використовується для однини,  Das sind - для множини.
3. LB S. 14 Üb. 1 послухай та повтори
4. B S. 14 Üb. 2 читати.
5. B S. 14 Üb. 3 послухай повтори та спробуй прочитати. 

6. AB S. 6, 7 Üb. 2, 3,5 - письмово
Hausarbeit:
1. AB S. 6, 7 Üb. 1,7 - письмово





5-Є - 14.09.2020
Тема: Так чи ні?
Klassenarbeit: 
1. Повторити вивчені фрази: Hallo, guten Morgen, guten Tag, guten Abend, gute Nacht, Auf Wiedersehen, Tschüs. 
Wie heißt du? Ich heiße... .
Wie ist dein Name? Mein Name ist .... .
Wie geht es dir? Gut, Schlecht, Prima.
Sehr angenehm! Freut mich!
2. LB S. 11 Üb.1 послухай та повтори
3. LB S. 11 Üb.2. читати
4. LB S. 11 Üb.3 послухай та повтори
Hausarbeit:
1. AB S. 4,5 Üb. 1,4 - письмово
PS. AB - робочий зошит, LB - підручник



5-А- 28.05; 5-Є 29.05.
1) Повторити вживання модального дієслова mögen.
2)  Виконати завдання за посиланням.https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=isyxg9tmcr&l=ns&i=dcxcn&r=tl

5-А, 5-Є - 26.05.
Т. Повторення
1) Повторити назви тварин
2) Виконати завдання за посиланням. https://learningapps.org/9943154


5-А -21.05.; 5-Є - 22.05.
Контроль навичок читання.
Виконайте завдання за посиланням.
5-А, 5-Є - 19.05.
Тема: Улітку. 
1) LB S. 126 -  записати слова з  перекладом у словник;
2) LB S. 126 Üb 1 - прочитайте тексти та підберіть малюнки до них;
3)  LB S. 126 Üb.2 читати та перекладати текст;
4) AB S. 91.

5 -А-14.05;  5 - Є- 15.05 
Тема: Весна
1) LB S. 124 - записати слова з  перекладом у словник;
2) LB S.124 Üb.1 - підібрати речення до ілюстрацій;
3) LB S. 125 Üb. 3 - читати та перекладати текст;
4)AB S. 89-90

5- А - 12.05
Тема: Погода. 
1) Звернути увагу на вживання безособового займенника es. У безособових реченнях роль формального підмета виконує безособовий займенник es. Безособовий займенник es не відмінюється. Він уживається лише в називному (частіше) і знахідному (рідше) відмінках і виконує суто граматичну функцію. Дієслово, що вживається з безособовим займенником es, має лише форму 3-ї особи однини в усіх часових формах. Наприклад:  Es ist kalt. - Холодно. Es regnet.- Іде дощ. 
2)LB Übung 2 St. 122 (скласти речення) 
3)AB Übung 1,2,4 St. 87-88
4) https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=isyxg9tmcr&l=xx&i=tsuoxc&r=ng   Виконайте завдання, виберіть          "Finish" вкажіть своє реальне ім'я, клас та виберіть " Send"  .

Шановні учні, для перевірки виконаних завдань, надсилайте їх на електронну пошту melnik.olga.1996@gmail.com           


5- Є - 12.05
Тема: Погода. 
1) LB S. 123 Üb. 4 читати та перекладати текст
2)  https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=isyxg9tmcr&l=xx&i=tsuoxc&r=ng   Виконайте завдання, виберіть          "Finish" вкажіть своє реальне ім'я, клас та виберіть " Send"  .


5-Є - 08.05.
Тема: Погода.
1) LB S. 122 записати слова з перекладом у словник.

  1. das Wetter - погода
  2.  kalt - холодний, холодно
  3. warm - теплий, тепло 
  4. heiß - спекотно
  5. wolkig - хмарно
  6.  windig - вітряно
  7.  es schneit - іде сніг
  8. es regnet - іде дощ
  9. es taut - тане
  10. die Sonne scheint - світить сонце
  11. der Schnee - сніг
2) Звернути увагу на вживання безособового займенника es. У безособових реченнях роль формального підмета виконує безособовий займенник es. Безособовий займенник es не відмінюється. Він уживається лише в називному (частіше) і знахідному (рідше) відмінках і виконує суто граматичну функцію. Дієслово, що вживається з безособовим займенником es, має лише форму 3-ї особи однини в усіх часових формах. Наприклад:  Es ist kalt. - Холодно. Es regnet.- Іде дощ. 
3)LB Übung 2 St. 122 (скласти речення) 
4)AB Übung 1,2,4 St. 87-88
Шановні учні, для перевірки виконаних завдань, надсилайте їх на електронну пошту melnik.olga.1996@gmail.com           

5-А - 05.05
1)  Ольга Мельник приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Конференция Zoom Ольга Мельник
Время: 5 мая 2020 01:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/74269468374?pwd=MUdmL1dCUzdQNTRJSGgvdnE2eHU0UT09

Идентификатор конференции: 742 6946 8374

Пароль: 5SVgLS
2) https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=isyxg9tmcr&l=xl&i=dntcuf&r=ga
Виконайте завдання, виберіть          "Finish" вкажіть своє реальне ім'я, клас та виберіть " Send"  .



5-Є - 05.05.

1)Ольга Мельник приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Конференция Zoom Ольга Мельник
Время: 5 мая 2020 02:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/75519582130?pwd=eUFYQlo5dFpoaUVNcy9RNlJnTm1xQT09

Идентификатор конференции: 755 1958 2130
Пароль: 1T4UPp
2) https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=isyxg9tmcr&l=xl&i=dntcuf&r=ga
Виконайте завдання, виберіть          "Finish" вкажіть своє реальне ім'я, клас та виберіть " Send"  .


5-А - 30.04
Ольга Мельник приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

1) Тема: Конференция Zoom Ольга Мельник 5-A
Время: 30 апр 2020 01:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/75487041724?pwd=TG8zYTNORmlpNkxLU2laWWZ3OGp3UT09

Идентификатор конференции: 754 8704 1724

Пароль: 5GWC1a
2) LB S.121 Üb.4 - читати та перекладати, Üb. 5- вибрати " Richtig" або "Falsch".
3)AB S.85 - виконати вправи
Шановні учні, для перевірки виконаних завдань, надсилайте їх на електронну пошту melnik.olga.1996@gmail.com   

5-А , 5-Є -  28.04.
Тема: Домашні тварини
1) LB S. 117 -  опрацювати нову лексику (записати у словник з перекладом); 
2) LB S. 117 Üb. 2 - читати та перекладати діалог;
3) AB S.83 Üb. 1,2, S. 84 Üb 5.
4)https://www.liveworksheets.com/ux84416ku 
Виконайте завдання, виберіть          "Finish" та "Email my answers to my teacher"   - вкажіть мою електронну пошту.


 Шановні учні, для перевірки виконаних завдань, надсилайте їх на електронну пошту melnik.olga.1996@gmail.com            




 5-А -23.04, 5-Є - 24.04    
  Шановні учні, для перевірки виконаних завдань, надсилайте їх на електронну пошту melnik.olga.1996@gmail.com                                                                   
1) LB S 115  - опрацювати нову лексику (записати у словник з перекладом);                                      2)LB S Üb 4 - виконати вправу з QR -кодом                                                3) AB S. 77-78 виконати вправи                                                                     4) Переглянути відео та повторити вивчені назви тварин. https://www.youtube.com/watch?v=lpngGEn0CDA                                   5) Виконати онлайн тест з теми "Waldtiere". Тест потрібно виконати до 28 квітня.    Обов'язково вкажіть своє прізвище та ім'я.  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=148194




5-A, 5- Є - 21.04
Hallo, Kinder! Сьогодні ми продовжимо знайомитися з назвами тварин. Завдання на сьогодні: 
1) LB S.111, 113 - опрацювати нову лексику (записати у словник з перекладом); 
  1. der Elefant -слон; 
  2. das Kamel - верблюд;
  3. der Affe - мавпа; 
  4. das Zebra - зебра; 
  5. das Nilpferd - бегемот; 
  6. die Giraffe - жирафа;  
  7. der Papagei - попугай; 
  8. das Krokodil - крокодил; 
  9. das Nashorn - носоріг;                          
  10. der Löwe -лев;                                                2) LB S.112 Üb.3 письмово скласти речення за зразком; 3) LB S.114 Üb 3 читати та виконати письмовий переклад тексту; 4) AB S. 75-76 виконати вправи; 5) Виконати онлайн тест з теми "Waldtiere". Тест потрібно виконати до 24 квітня. Обов'язково вкажіть своє прізвище та ім'я.         https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=695874              Шановні учні, для перевірки виконаних завдань, надсилайте їх на електронну пошту melnik.olga.1996@gmail.com                                                                                                                                       

Комментариев нет:

Отправить комментарий